So just pull the trigger..

Hardworking woman var helt förstörd på fredagseftermiddagen. Blev ingen bio då jag inte orkade gå utanför ytterdörrn. Innedörren passerade jag iallafall o gick o hade fredagsmys med Sara. Hon bjöd på kladdkaka o jag låg lite på spikmattan. Lets dance är egentligen inget att hänga i julis. Vi har kommit på att vi knappt tittar men ändå tittar på skärmen.. Solsidan däremot,hahahaha de e kuuuul. Verktygslånaren va riktigt lömsk.

Nyss varit och tränat. Det är en tjej på gymmet som är sjukt lik Emilie, innan hon klippte sej!! Helt sjukt..Visserligen ser jag ganska dåligt men jag tog en närtitt och det finns slående likheter utöver långt rött hår.

Näänu ska jag plugga lite o sen kanske ta en promme till stan o handla lite ingredienser till mat. Jag ska inte göra så stor grej av "laga-mat"grejen sa Cissi. Så nu ska jag laga mat när jag kan bara sådär. Men det BLIR ju en stor grej när jag alltid måste skriva en inköpslista o gå o handla. Seriöst, jag tycker inte det finns ngt tristare än att stå i köket. Jag pluggar hellre!! Kommer bli synd om mina framtida barn så jag får nog shape up.

Ikväll blire iaf 25års fest som följs att afterskifest på NH,blir roligt=)

Seeya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback