Schemalagd..

Ujuj inte haft såhär mycket plugg sedan jag var i Spanien. Bok, små övningar, stort arbete o långa dagar.

Jobbet 8 till 11 och sen skola från 12 med gruppen. Går ju en valbar kurs nu så känner ingen i gruppen men jag trivs bra! 16 hade vi handledning med läraren och sedan gick vi hem. Inte van vid detta pluggande, juridiken var skön för då kunde man gå hem efter föreläsningen kl 12=)

Btw ska jag ju läsa dubbelt nu. Vet inte riktigt hur det ska gå till men jag jobbar på det...

Ikväll är det kick-off för de nya assistenterna på Academic Work. Bjuds på vin, ost o spelkväll som ska avslutas med Platå. Låter som en grym kväll men jag kan inte känna peppen när jag har så mycket att göra. Boooohhh men det kan ju va bra att koppla bort ibland också..Fats inte när man missat fyra föreläsningar kanske..kanskeee..kanskeee inteee..kanske.

Men JO. Jag gillar ju både vin, spel o Platå sååttee. O just ja...Man lever bara en gång...Och man kan ju gå hem i tid!?! eller?






Kommentarer
Postat av: bertil

man går ju alltid hem i tid... not :) du fick gå den där andra kursen ändå, fast du inte var på uppropet?

2010-02-04 @ 21:03:54
Postat av: Johanna

Hej hopp såg somnmar med göran i går!! och så säger han bästa kommentaren " Va inte du lite mer satt förut? " Haha

2010-02-05 @ 08:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback