Risotto är ju alltid risotto..

Skönt med helg!!  I torsdags cyklade jag i snöstorm mot en mysig förfest o gick på Plattis, var en skön kväll! Igår jobbade jag på eftermiddagen och hade jag en lugn kväll med mitt favoprogram Solsidan o en massa goda grejer.

Hittade mitt gamla leg i lådan. Kommer ihåg när jag skulle hämta ut det på Posten o hur nöjd jag var. Det har lite sjuka historier bakom sig det här legget. Jag hade svårt o komma in på mitt eget leg nämligen men Johanna kom in lätt som en plätt med MITT LEG.

En dag när vi båda faktiskt var 18 så åkte vi till Eskilstuna o skulle gå på nåt ställe. Jojjsy kommer då på i bilen att hon glömt legget hemma, å då hade vi åkt nån mil redan. Då kom vi på den briljanta idén att vi kunde gå in på samma leg.. Jag minns inte ritkigt hur det gick till..om en gick in först o sen kastade ut legget till den andra? Eller om jag hade körkortet då så det kom två Sara Paulssons på rad..Hahaha det va tider o harrys var the place to be:)

[image-upload-100-774669.jpg]

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha du de körkortet och jag hade idkortet! harrys i etuna vilket jäkla drag det va! =)

2010-02-20 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback