Promeneraren..

GICK till Netto och GICK hem i snöattacken. MED påsar. Herre.. Nu har jag fått motion så det räcker i en vecka=)

Ska äta en rätt med räkor till middag,mummms.

Sen fixa mej o locka Saras hår med plattången,älskar sånt så tror nog min frisördröm lever kvar än ;).Hennes hår är riktigt lämpat för sån lockning till skillnad från mitt upptcäkte vi igår. Enklare om man har väldigt mjukt och lent hår. Mitt e lite konstigt, det ser mjukt ut men är tovigt. Har förresten bokat klipptid nu o det var på tiden,men först om två veckor.

Ha en kul kväll!




Kommentarer
Postat av: marielle

sara. vad SÄGER du???? har du aldrig sett moulin rouge?!?!?! SKANDAL!!! den måste du se! nu! bums! whaaaa!!!!!



ha en fin alla hjärtans dag! :)

2010-02-14 @ 11:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback