Playa Hawaiiii..

Låg och kollade på mello, trött, käkade kladdkaka, var blå från natten innan. Klockan halv tio ändras dock planen drastiskt.. Blev Hawaie på NH o vi dansade loss i blomsterkläder=)

Sov länge idag, cyklade till Maxi o tillbaks. Trött blev jag. Har iallafall lärt mig att inte handla med mig sex påsar när jag cyklar.

Nu när jag har mat o tomma matlådor så ska jag väl laga nån mat. Jag tänker wok, paj eller chili con carne...Hmmmhmmmmm.

Ska ha söndagsmys. Kanske kolla på Bröllopsfotografen på linas nya STORtv ;)om jag inte somnar i soffan.

Imorgon börjar en ny vecka o ny kurs, koncernredovisning, ser fram emot den. Känns som den kan avgöra om jag gillar redovisning eller inte.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback