OST..

Finbord uppdukat igår. Ostar, viner o vinisdruvor såklart. Jag satt länge med mina digistivekex o philadelfia, men tillslut fick jag en kommentar o då testade jag en dessertost. Trodde inte jag gillouade sån ost men jo. 23 börjar visa sig på riktit, förra helgen åt jag ju senapssill.

Vi drog till Platå o det var en bra kväll! Har väl aldrig spenderat en hel natt på nedervåningen, inte ett danssteg tog jag. Kan det också vara 23 kanske?!

Roligaste konversationen utspelade sig i garderoben runt 02.

-Are you going to Ryth?
-No, we dont know Ruth. 
- NOOO, but are u going to ruuuuyyth?
-Who is Ruth? Your wife?
-Ryyth vem vaddå va?
-No, i live in Ruth.
-But you cant live in your wife.

PAUS

-Or maybe you can hihihihihi.
-My wife? No, im going to ruuyydd.
-AHAAAA RYD!!!!! Hahahahahaha..



OM ni undrar så pluggas det.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja i mars blir kanon!! jaa du måste komma har hittat en karioki bar nära mig där man kan boka egna rum och gå loss!

2010-02-05 @ 18:55:51
Postat av: Anonym

Ja i mars blir kanon!! jaa du måste komma har hittat en karioki bar nära mig där man kan boka egna rum och gå loss!

2010-02-05 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback