Men jahaa..

Skola till sen eftermiddag.

Jag är inte på bra humör. Vad är det med mej??? Jag vill sväva på moln  o bara va nöjd o glad.

Tog bussen ner till Espresso house o Lina på en gång. Nää inte fräcka fröken, vi ville ha juice idag hälsosamma som vi är. Kom på lite gladare tankar o vi tror att vi båda e i en 23årskris som inte är nååådig alltså. Dels det o dels denna onsdag som kommer, vill ta bort den ur kalendern..Det förstör hela min vecka att bara veta att det ska bli onsdag. Inte nå roligt neeeeeeeeejj inte alls kul.

Tack o hej på dej

Kommentarer
Postat av: mackan

ursäkta om jag har kass läsförståelse, men vad händer på onsdag????? =I

2010-02-15 @ 20:37:05
Postat av: Familjen

Nödvändigt, men jobbigt, det förstår vi. Men Sara på torsdag är det gjort, vad skönt!

Kram från mamma och pappa.

2010-02-15 @ 21:26:29
Postat av: bertil

vad händer på onsdag???

2010-02-16 @ 08:54:50
Postat av: johanna

hoppas det inte är nått alvarligt!

2010-02-16 @ 15:11:25
Postat av: Anonym

alla verkar nyfikna

2010-02-16 @ 16:02:44
Postat av: sara

Oroliga själar..det är inget allvarligt, mer ett Ilandsproblem!!puss

2010-02-16 @ 19:09:48
Postat av: Stefan

Jag besökte Espresson House idag 16/2... dom hade inte Semlor, sjukt besviken.

2010-02-16 @ 23:22:25
Postat av: marielle

haha sök på "10 små negerpojkar" och gå in på wikipedia så förstår du! kom på igår att jag läste den boken för längesen och det passade ju så bra att dra den ramsan när jag då hade 10 dagar kvar tills allt detta är över! :)



ehm, melissa horn? har jag någonsin skrivit nåt om henne så var det i enbart negativ bemärkelse - jag PALLAR inte den rösten! icke! vägrar lyssna på henne! (inte för att jag är den som är den, hon är säkert en underbar person. but still.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback