Mamma miiaaa..

Har lagat mat sedan kl 4, herre jeeee!!!

Cyklat till coop två gånger för att jag glömde tomater.

Det här med matlagning är verkligen inget jag gillar...

Nu är snart den sista rätten klar, bön- o linsgryta, den tog mer än en timme att göra. VILKET MECK!!

Pga detta kökshäng så har jag inte hunnit med ngt annat. Juridiken jag tänkt plugga på får jag helt enkelt göra imorrn istället för nu måste jag göra seminarieuppgift.

Tänk hur många värdefulla timmar man slösar bort i köket. Jag ska ha en egen kock senare i livet.

Hoppas ni mår braaa !!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag verkligen, en privat kock kan väll inte vara så svårt att kirra? ;) För vem orkar kasta bort en massa timmar varje dag i köket? :P

2010-02-10 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback