Lär mig..

allt om pensioner. Iallafall hur standarder och rekommendationer menar att pensionsredovisning ska utföras. Det är lite klurigt det där med pensioner.

Idag blev jag medveten om att jag inte minns jättemycket från kursen i externredovisning i ettan, o de förkunskaperna är en förutsättning för den här kursen. Tur då att jag hade sparat alla ppt-slides så nu sitter jag här och återupplivar gamla minnen :)

Resultatet från tentan i internationell affärsrätt kom nyss. Tog revansch på mitt G i svensk affärsrätt o slog till på VG, skönt det. Ska fira med pannkakor från igår..Ovanligt välskapta pannkakor, inte ens den första gick sönder=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul för dej!! Då bytte vi.. ;) Ja va såååå rädd för det här resultatet men klarade mej iaf.. SKÖÖÖÖNT!!!

2010-02-08 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback