Kom, kom, kom..

Monte Carlo har goda men alltför mättande pizzor . Vi åååt och kollade på Melodifestivalen..Var lite chockade över alla vulgära scenkläder så när Timoteij kom ut på scen i sina dockkläder va vi nöjda. Bra var dom! Kom kom kom..Jag sjunger än..

Gick tillbaka in till mej o sov redan kl elva tror jag, skönt men jag drömmer de konstigaste drömmarna nu för tiden. Kan inte finnas nån förklaring till så osammanhängande o konstiga saker hahaha..

Idag är det söndag och jag ska plugga som aldrig förr!

Un beso

Tjejerna i Timotej Foto: Karolina Jonason/SVT

Kommentarer
Postat av: Jojjs

Heheee det va ju min klänning du hade lånat & du var så nöjd hehe det va tider det

2010-02-21 @ 15:41:47
Postat av: mariol

jag drömmar också massa konstigt! inatt drömde jag att jag var i en body shop-butik (vi skriver om det i vårt projekt och jag känner inte för att sätta en endaste fot där nåt mer nu, är så TRÖTT på bodyshop!!) och där var det en tjej som också hette marielle schullström och dom hade lurat dit mig just därför, typ för att reda ut vad det handlade om. och jag skrek att jag minsann var den enda i sverige som hette marielle schullström (kan komma av att alex är den enda som heter alexander jacobo i sverige) men då sa hon att hon egentligen kom från afrika och att hennes pappa - som för övrigt var en 3-årig inföding då han gjorde hennes mamma på smällen - var en liten kåtbock som hade barn lite överallt. och sen ville dom pracka på mig en massa gratisprodukter (marknadsföring - jag är skadad) men jag fick panik och då var det tur att clara var där och tog hand om mig (som hon gör i denna kursen - tur jag har clara (eller tur att vi har varandra rättare sagt)). gud, andas marielle. jag bara kom att tänka på drömmen och min egen blogg seppar så jag fick skriva ner den här istället. jag ber så mkt om ursäkt :) dessutom är jag väldigt medveten om att det nog är sjukt jobbigt att läsa allt detta utan stora bokstäver i början av varje mening. förlåt. och gonatt. kram!!



ps. ajajaj med ditt hår! akta när det är så långt och du tänder eld och grejer! ds.



pps. jag spillde nyupphällt te över hela handen häromdagen. det gjorde j-vligt ont. som en parallell till ditt hår. dds.



ppps. nu ska jag vara tyst. promise. ddds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback