Goood..

Haft lite ångest över mej själv men inspirerades av Marielles hurtighet o åkte till gymmet idag! Det var så skönt men det fattar jag ju aldrig när jag tar 2veckorspauser haha.

Skulle till Coop ladan och sprang på Sara här utanför så jag fick sällsis. Jag är sämst på att handla, skriver lappar men jag har sjukt svårt för att följa lappen, så svårt att jag ibland inte köper nånting som står på lappen!!

Ska laga pannkakor till middag! Hoppas jag lyckas få fina o hela,tycker det är tricksigt o jag är inget proffs även fast jag tränat sedan unga år med farmor :-)

Men walllahhh det är ju astrååååkigt att det inte är Johan Falk!! Detta förstör nästan hela min söndagstillvaro. Min rytm är rubbad. Men nu är jag förberedd o det var jag inte förra söndagen, då peppade vi varann inför kvällens avsnitt i sälenbilen påväg hem, men så var det himla Wallander istället. DÅ va man paff JOOO.

Men innan jag kan gå å söndagsmyyys så måste jag läsa inför imorrn..Föreläning 10 till 16, sickkt.




Kommentarer
Postat av: mariol

heja sara med gymmet! :) när ska du hänga med mig på bodypump?? =P

2010-02-08 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback