En liten hårbit till spillo..

Nyss hände nåt dåligt. Jag  tände ett ljus o precis när jag ska gå därifrån så kastar jag ner håret i ljuset, i elden alltså. Sviitchh sa det o så hade jag två decimeter kortare, men bara en liten slinga. Fult!!

Idag har jag pluggat på en massa regelverk. Var så fint väder så jag tog en prommis (ingen mer buss för teleräkningen visar på dyra siffror) till stan o Lina också. Kallt var det men ja klämde i ett par strumbyxor under jeansen, kände mej som en korv men jag behövde ju inte frysa:)

Nu är det Blåsningen o Köping..!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Köpings gänget har väll gett upp? :P Tur att inte hela kaluffsen brann upp, småbarn ska inte leka med elden ;)

2010-02-21 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback