Cykellös..

Nyckeln sitter fast i cykellåset, oootur. Ska aldrig mer cykla när jag är vuxen o färdigmogen!!

Satt igång med grupparbetet i skolan.Efteråt var det föreläsning, jag o Cissan höll på att somna när plötsligt läraren börjar prata danska, jag kunde inte hålla inne skrattet men jag låtsades att det var en nysning efteråt..Herrree min..

Efter skolan tog jag bussen till city där jag träffa lina som jag inte sett på år å dar. Updates o så kom Dr.Phil igång som alltid. Vi har en gemensam önskan, vi måste iväg, sabbatsår jaaaag tror det. Jag är mest sugen på Spanien men tror Lina e mer Norge. Eller va sägs om en italienska-kurs i Rom??? Jag vet iallafall att jag vill åka iväg nånstans :-)

Har sökt info om "verkligt värde" som min grupp ska skriva arbete om. Finns så många metoder som man kan använda för att värdera tillgångar men av dessa så är verkligt värde den mest kritiserade metoden. Därför finns det hur många artiklar som helst att gå igenom kring det ämnet!

Nu blir det Efterlyst, Hasse Aro o Ballerina kladdkaka. Förutom att jag blir sjukt nojjig så är nog Efterlyst mitt bästa program. Synd att Insider har slutat, jag hade ju värsta guldtorsdagarna förut!! Kakorna är förresten helt underbara för en kaklover som mej.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback