ARG..

jag blir helt galen!!! Nancys bror talade ut nyss... HUR KAN MAN VARA SÅ SJUK SÅ MAN DÖDAR NÅN ANNAN SÅDÄR???? Fattar inte!!! Tycker så synd om honom, familjen o vänner...

ÅÅÅH varför kan inte alla idioter sitta inne? Sitter säkert fler bankrånare än psykon. Vore bra om man kunde scanna alla o se folks psyk-status.. Hoppas nån uppfinner en sån maskin eller att vi alla bli Avatarer o all ondska bara försvinner..

Och polischefen som hade minst sagt speciella intressen..Jag skämms..

Men det finns fler goda än onda, tur är väl det.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag vet inte vem Nancy är eller vad som hänt där. Hörde om polis-chefen dock, och är tyvärr inte så förvånand, jag menar kollar på hans kollegor i Finland. http://newsroom.finland.fi/public/default.aspx?app=803&newsid=23806

2010-02-03 @ 22:18:29
Postat av: Sara

Usch, det är ju helt sjukt.

2010-02-03 @ 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback