Alive..

Sälen var wonderbauuur!

Mycket skidåkning i både Lindvallen o Tandådalen/hundfjället. Lite Afterski där Dr. Dolk fick napp efter napp och damerna på 40 levde loppan. En utsökt middag på Lammet & Grisen med lamm, fläskfilé o oxfilé o det var SÅ UNDERBART GOTT SÅ JAG NÄSTAN FÖLL AV STOLEN. Dessutom stod Hasse Aro bredvid mig o tog potatisgratäng, stort för ett Efterlyst-fan som mej. Spelkvällar med Alias och Singstartoner. Danskar överallt.

Imorse jobbade jag 8 till 11 o sen var det skola 12 till 15. Nu borde jag verkligen plugga, ligger flera hundra sidor efter nu efter trippen..Men de vare värt.. Kommer inte igång med nåt, nästan så jag kan skratta lite åt mej själv för jag hittar på en massa annat hela tiden o boken ligger oöppnad..HAHAAA I say..Mañana mañana..

Har iaf fått saker gjorda..Även om de inte e plugg..Har ju tvättat till exempel o de e ju bra visst???!

Ska ta en dusch nu o sen blir det lite tvmys. Nöjd över att jag inte halkade efter i paradise, var lite nojjig uppe i stugan haha.

Så nu önskar jag eder alla en mysig kväll.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback