Lördag..

Frisörens idé var att färga utväxten med en guldblond färg och sedan slinga ljusa och några mörka slingor. Var lite nervös över att guld på frisörspråk egentligen betyder gult och att jag skulle få svarta o vita slingor a la Cristina Aguilera på 90talet...Klippte 10 cm också. Färgen blev faktiskt riktigt bra och jag har numera inga slitna hårtoppar:)

Efteråt gick jag på AW med Lina å Robert. Vi förundrade över Linköpings dåliga utbud men hamnade tillslut på Platå där de hade en fin skagentoast. Efteråt tog jag bussen hem och hejade på JAY.

Nu ska jag och Sara på äventyr för att handla ingredienser inför kvällens finsittning. Vi står för huvudrätten så vi ska väl komma på något köttigt å såsigt!

MMMMMM....



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha men nej! Det var ju det jag och emma hade tänkt som förrätt tills ikväll - skagentoast (eller getosttoast)!! Två dagar i rad alltså. KUL det ska bli ikväll, ses snart! :)

2010-12-04 @ 15:12:24
Postat av: Sara

hehe jag ÄLSKAR skagen så äter de mer än gärna ikv också:)

2010-12-04 @ 15:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback