Utsökt!

Pumpen gick bra! Var jobbigt men faaar away från passet i måndags. Måste komma in i det lite mer så går det nog bättre å bättre för varje gång.

Äntligen har jag fått äta min fläskfilé. Gick efter ett recept jag hittade på ngn hemsida som bla innehåller bacon, paprika. Blev en riktigt lyckad rätt måste jag säga. Kött, sås och potatis. Detta köttdyrkande har gått lite över styr för av en viss persons mamma kallas jag numera kött-sara.

Jag har en kväll för mig själv. Det var längesen och jag känner verkligen att jag behöver det. Ska äta choklad, mysa i soffan å njuta av livet tänkte jag:)


Skulle behöva nåt sånthär att krypa ner i tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte så lämplig soffa att äta choklad i...

2010-04-16 @ 21:09:45
Postat av: marris

haha "kött-sara" :) det får mig att minnas smeknamnen som jag och en kompis alltid kallades av en viss kille i mellanstadiet: fiskpinnen och fiskbullen. (för att förtydliga det hela: JAG var fiskpinnen. det var andra tider då.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback