Silence..

Jag har tappat rösten..allt jag får fram är små pip!! hahah bra påsktema på mig såhär en vecka för sent. Igår kunde jag iallafall välja på två läten, antingen mansrösten eller barnrösten. Men idag bara....pip..

Pannkaksafton igår.. Jag o Lina kalasade.. Jag fick nog mersmak efter torsdagens ätande. Gott var det!! Cyklade hem till Aida o hennes roomies lite senare o började festen.. Sen särade vi på oss, några på korridorsfest o vi ner i stan..Blev NH o en bra kväll som avslutades med strippss på grillen.

Hittade en bild i Johannas blogg från påskafton.. Det är jag, Emelie och Felly påväg till hantan på påskafton:)

Nu ska jag vakna till lite mer å snart blir det Volleyboll-SM i sporthallen!





Kommentarer
Postat av: mamma

Volleyboll? Det var inte illa!

2010-04-11 @ 16:30:53
Postat av: sara

nepp du kan kalla mej sportyspice

2010-04-11 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback