Pojkvännen.

Ok,hör här...

Pojkvännen kan vara ett av de muppigaste orden.

Jag ska va med min pojkvän -det kan känns lite si å så men jag kan fortfarande andas.
Jag ska vara med pojkvännen -bestämd form och jag får genast andnöd.

Det låter ju förskräckligt. Pojkvännen, alltså. Hör ni inte???

Tror jag skulle säga kille eller man. Inte killen. Inte bestämd form. Men mannen, där är det plötsligt okey att använda bestämd form igen. Det är typ samma fobi som jag har för att säga hej gumman på allvar. Eller skriva *leeer*, mellan stjärnor. Och hör dig.

Jaja nu har jag ingen pojkvännen så ska nog sätta punkt för den här gången =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha Hej Gumman blink blink hahah

2010-04-16 @ 17:51:35
Postat av: Aidis

Haha, tänkte skriva samma sak som Johanna - hej gumman. Jag gillar det :)

2010-04-19 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback