Öl på olika vis..

Jag o Marris satt i stadsbiblan o jobbade igår. Vi skaffade tillochmed lånekort i sann gamlingsanda!! Åt en dyr lunch när vi egentligen suktade mer efter bakelserna o åkte hem på eftermiddagen. Väl hemma så somnade jag till en stund innan det blev dags att bege sig ut.

Villevalla med tjejerna för mat och ÖL. Det är en pub med massor av ölsorter.. Vi var några som inte gillar öl men även vi kunde hitta nåt spännande, bland annat torrcider och hallonöl. Vi satt där ett tag åt ett tag o tog ton i några sånger innan vi åkte hem till Marris o vidare till Flamman. Jag hade kul på Flamman å det har inte hänt så ofta!

Nu ska jag äta god frukost å sen ner i stan o fika med Lina. Jag har inte fikat på länge så nu är jag sugen på nått gott må ni tro=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback