Min förmåga att överdriva..

Från Marris blogg:

Klockan 9 ska jag vara hos Paulsson och skriva TP för vårt handledarmöte imorrn. Stackarn har fått en "allergisk attack i ansiktet" (Paulsson, 2010), vilket ledde till bilder för mitt inre där Paulsson låg i sin säng med stora, röda bölder i ansiktet. Nu vet jag dock (av hennes egen blogg att döma) att det handlar om ännu en ögoninflammation.

Hahahaha. Alltså nu får jag ju sluta med å överdriva!! Tänk den dagen då jag faktiskt vaknar med stora bölder på kinderna, då kmr ju aldrig Marris (eller nån annan heller för den delen) att tro mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja kan erkänna attjag är lite hypokondrisk med i jämförelse med dejså har jag inge problem med den saken...

2010-04-08 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback