Maria Montzami..

Jobbat, c-uppsatsat i skolan och tränat. Plus att papsen hjälpte mig med deklarationen så nu är den äntligen inskickad å klar.

Dagarna blir extra långa när man går upp 06.15... Jag är redan kvällstrött haha. Seg dag.. Jag o Marris försökte få skrivandet att flyta på bättre med en scones. Men blä. Jag gillar inte ens Cesams scones, smakar E o tvättsvamp.

Dags för Hollywoodfruar!! Maria Montzami ska förnya sitt äktenskapslöfte. Detta får ni inte missa. Hon är kanske Sveriges bästa (eller iallafall skönaste) representant i utlandet :)


"Man ska tupera myckeeet."





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Maria!!



Fortsätt vara just den du är. Har skrivit om dig på min Facebooc och satt in både tofsar och foto på dig.



Kram från Inger Borg

2010-12-28 @ 23:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback