Kö..

Köat till UK. Klockan ringde halv fyra imorse men vi var där först halv sex. Låg som en raklång fisk på golvet medan de andra såg på film. Helt sluuuuut. Lite stört att köa på natten till en festbiljett egentligen...Meeen va gör man inte va?! Dessutom kommer Fellan på besök den helgen så det blir jätteskoooj.

Men när jag kom hem piggnade jag till lite, så nu är ju frågan om jag ska sova eller ej. Finns risk för att jag inte vaknar upp förrän ikväll då känner jag.

Måns Zelmerlöf har en levande kopia. Jag ser honom lite överallt o förundras över deras likheter..Jag blev boooooommm-förälskad och ångrade bittert att jag såg ut som en u-landsmänniska natten till ära hahahaha..

Kommentarer
Postat av: marielle

gick du och blev kär?!?!?! men så väldans fin var han väl inte hörrdu..originalet är sååå mkt bättre :)



jag slocknade förresten förut. som en död. i två timmar. och drömde att jag hade gått och lagt mig efter biljettsläppet och sen vaknat och min dator var helt störd och vi var på museum och grejer. sjukt läskigt! så när jag vaknade på riktigt visste jag inte vart jag var. när jag fattade så blev jag JÄTTElättad och sprang direkt upp och klappade om datorn. och åt mat. för jag var vimmelkantig av trötthet. huh.

Postat av: sara

neee gud kopian är bättre än orininalet!! Måns ser för perfekt ut, jag gillar inte det!!



ja verkligen. jag är supertrött å har ju sovit i fyra timmar till.. sysselsätter mej me csrboken.

2010-04-28 @ 14:04:40
Postat av: marielle

neeee måns är faktiskt en av dom FÅ som kommer undan med att vara för perfekt (vilket jag annars hatar) för han verkar så jäkla trevlig och man vill nypa honom i kinden! (hans flickvän däremot, som var med på inför eurovision igår, får jag kräkreflexer av)



läs på du. här ska ätas. och färgas hår på karin igen.........

2010-04-28 @ 19:36:37
Postat av: sara

jaaa ja e inte heller förtjust i damen!! hon känns gammal för måns!!



haha aldrig varit me om nan som färgar håret så mycke.



hoppas pumpen gick suuper.

2010-04-28 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback