Haft en glad..

påsk!

- Fotbollstittande i solsken. Mycket i min familj kretsar kring fotboll. Det är inte bara ett intresse utan en hel livsstil. Tror all denna fotboll har fått mig till den antiperson jag är. Vet knappt om superettan är bättre än allsvenskan, eller nu vet jag. Jaja,skulle komma fram till att även jag tycker det är kul å kolla på lillebror, speciellt om solen skiner.

- Påskmiddag med släkten. Åkte ut till min farbror Anders o Gunilla. Fattades bara en faster med familj men annars var vi samlade allihop så vi satt uppe i salongen å åt. En superfin salong med ett piano som får mig att spela Gubben Noak bara för att få känna att jag fortfarande minns den. Åt den godaste laxen o kände mig mogen som gillade farmors strömming:)

- Fest med mina damer. Jojsis kom i sista sekund till mej o vi gick till Stina där vi missade maten  men vi kom lagom till efterrätten! Så kul att se alla ladies igen.. Vi spelade gamla godingar o mindes våran 18årstid hahaha..Joss skjutsade oss ner till stan o det blev en comeback på Hantis med Dj Nova i båset;). Många roliga återseenden o några mindre roliga skulle man kunna säga..! Efteråt smög jag o Johanna runt kebaben tills vi insåg att det var dags att gå hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback