8..

Åtta är temat denna vecka. Har börjat åtta varje dag. Imorgon å på torsdag börjar jag också åtta, fast på jobbet. Kontoret åker på målresa till Sälen så vi assistenter ska hålla ställningarna.

Åter till åtta. Jag börjar bli van, det var hemskt plågsamt i början men jag vänjer mig. Det som är mest skönt är att jag är trött klockan tio på kvällen i sann pensionärsanda!

Träningsvärken hänger i så jag skippade spinningen men var på gymmet en sväng istället. Hörde dunket från spinnsalen,djn va redo.

Kolla in vårkvällen (nej jag tänker inte sluta tjata om vädret!!). Aida föreslog Villevalla kvällen till ära, men med tanke på åtta imorgon och att jag blir trott klockan tio så ska jag glo på tv istället o fixa lite saker.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback