Upp o ner..

går tröttheten..

En bra jobbkväll. Men vid elva höll miuna ögonlock på att ge upp.. Ngra koppar choklad senare o efter min tur hem i kylan så är jag pigg. Dumt att bli pigg NU..

Kallt är det..Kan inte nan börja använda vinterjacka snart så jag kan haka på?

Pigg som sagt..Äter lite mackor..Ska lägga mig i sängen o kolla kvällens Idolavsnitt tills jag blir trött igen täntke jag :-)

Imorgon har jag inget i skolan o inget jobb. Ska ha en helt ledig dag. Behöver jeans så kanske kan bli en tur..Kanske simning också för vi ghar fårr presentkort eller vad det heter..=)

Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du va de får för att vara med i the hills?? Upp mot 710 000kr PER AVSNITT.. helt sjukt för 20 min...

2009-10-01 @ 09:49:49
Postat av: Sara

Ojoj..Inte dåligt..vi måste bli ihop me brooody så kan han bjuda på lunch för cashen...hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback