Tapper kvinna..

Jag drog ut på det...


Timme efter timme...


Men vid halv sex packade jag upp mig på cykeln mot Maxi.


Där var det katastrofmycket människor som körde in i varandra med vagnarna och sprang som små hyenor mot provsmakningarna.


Den där nya Lindtchokladen med mousse i, den bjöd dem på. Tror ni jag kom fram eller? NEJ. Feta gubbar o ivri ga prisjägartanter tacklade sig före.


Men den ska jag testa en annan gång. Ser så god ut!


Pannkakor idag..IGEN..Blir lätt så..Att man äter samma rätt tre dagar i rad alltså.. För vissa rätter har jag ingen lust att frysa in..Men då kan man variera sig i skolan istället ..Idag med kebabrulle..Den var fantastisk o stor så jag bara orkade halva.


Nu ska jag mysa lite till IDOL. Och sen på bioooo!

Ser väldigt gott ut.




KRAM


Kommentarer
Postat av: mariesol (eller hur det nu var)

Gaah, jag och sara har suktat efter den där chokladen ett bra tag nu! måste köpa den nån dag..hur var bion igår?? och hur var det nu, planerade du inflyttningsfest till nästa helg? jag planerar min hemfärd och kan inte bestämma mig för när jag ska åka..kram!

Postat av: Aidis

Jag vågar inte smaka något mer av Lindt! :P

2009-09-29 @ 00:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback