Surprise!!!

Kom till tandläkaren.

Han: Jahapp då ska vi borra två hål här då!

Jag: Va? Hon sa att jag skulle komma tillbaks o fylla på ngt.

Han: He he heeee. Det är samma sak som att borra.


Så det blev borren. Utan bedövning ska jag tillägga. Jag tycker det var ganska så behagligt faktiskt. Det kom en massa isglassislingar men inget värre än så.Brukar tycka det är kul att gå till tandis o inte skrämde han bort mig denna gången heller :-)

Efteråt tog jag lite shopping.. Platta stövlar stod på listan. Orkar inte stapla omkring i klackarna varje dag..Letade runt i alla skoaffärer i hela stan o tillslut så hittade jag precis vad jag ville ha! De är ganska låga i skaftet, platta, med dragkedjor o otroligt sköna! Så himla braaa!!! Hittade även två heta tröjor/koftor så jag hade en bra dag jag.




Kom nyss hem. Nu ska jag skriva ner presentationen tills imorn. Är ganska trött måste jag säga..Blev inte redo för sängen förrän vid halv två igår o idag skulle jag upp vid åtta.

Ikväll ska jag mysa framför program jag har missat.Ska bli skönt så skönt att ha en kväll framför tvn!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Efter ett besök hos tandläkaren är man värd lite shopping.

Hoppas att middagen också blev bra!

Kram.

2009-09-29 @ 19:16:00
Postat av: Aida

Snygga stövlar!!! Vilken affär?

2009-09-30 @ 00:30:38
Postat av: Aida

Skitsnygga!

2009-09-30 @ 00:31:09
Postat av: Sara

Mamma: Ja det tycker jag med! Den blev bra,supergott!



Aida: Ja visst är dom=)Bianco. Vad har du för blggadress?Har ehj hittat den sen ja köpte ny dator o allt försvann:/

Postat av: Aida

aaa! Min adress är hemlig ska du veta. Nä jag skoja bara =D aidis.webblogg.se ;)

2009-10-01 @ 01:29:25
Postat av: Hehehe

morgoanbox

2009-10-01 @ 12:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback