Pannkakor..

Fick ett sånt suuug efter skolan. Skogaholmslimpa gled också ner i korgen, det var nog år sedan, det är så himla gott så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!

Får alltid beslutsångest i brödhyllan. I mejerihyllan vet jag att jag ska ha Arlas mild yogi naturell o i flinghyllan VET jag att jag ska ha Start (ibland kan jag dock vela mellan naturell eller premium). Men så kmr jag till brödhyllan, där har jag ingen riktig standard..Där kan jag fastna i flera minuter stirrandes på tekakor, limpor o frallor. Inte är det lätt heller!!

Fina pannkisar jag fick till. Inte en trasig ens.Det ni..




Googlade mätt och nöjd. Fick upp denna? Vad är det???






Nu är det Idoool!

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte som våra pannkakor i Barcelona då??? ;)

2009-09-22 @ 20:46:00
Postat av: sara

hahah emma..jag kan fortfaradne inte fatta vad jag gjorde för fel...

Postat av: marielle

ååååh jag vill också ha skogaholmslimpa! man kanske skulle festa till det nån dag...hm..



och du - det är en hundvalp. haha..!

2009-09-23 @ 08:53:32
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback