New..

computer !! Wheyy!

Började dagen med att gå över till Emilie. Vi blev hungriga ganska snabbt och skulle ner på stan och luncha. Överaskade blev vi när vi såg att det var något internationellt tema vid torget, en massa stånd från olika länder med mat och annat. Vi käkade australiensiska cheeseburgers och till efterrätt blev det franska crepes med choklad.

Jag var på jakt efter en dator. Bara en dag utan och man känner sig helt förvirrad..Tänk så beroende man (eller kanske jag) är..

Hittade en fin på Expert men i sista stund trampade jag tappert ut till SIBA och där hittade jag samma dator men 1000 kr billigare, då blir man nöjd.

Överträffade mig själv genom att installera allt..Eller nästan..Det är en skiva jag inte vet vad jag ska göra med.

Nu verkar det fungera iallafall och den står så fint här o glänser! Dock tråkigt att det inte gick att rädda mina bilder o dokument från den andra datorn. Ja ja..Nu har jag iallafall lärt mig något, ska alltid spara externt också hädanefter.

Hann inte handla något idag..Var så uppe i mitt teknikletande ha ha.. Ska ta ngt ur frysen o sedan ikvä'll bege mig till Sara som har inflyttningsparty. Jag ska jobba imorn så ingen fest för mig men det ska bli roligt ändå :-)


Min nya Asus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint med ny dator.

Ha en bra helg!

2009-09-18 @ 22:23:41
Postat av: Johanna

Åh va kul med ny dator!!!

2009-09-19 @ 08:49:56
Postat av: Halllååååå

Nu har du haft en ny dator väldigt länge... Upppdaaaate!!

2009-09-20 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback