Neon och toffs på huvudet..

Sittningen igår var bra. God man och ÄNTLIGEN fick jag sjunga sittningssånger, har saknat kungasången och siffervisan under ett helt år=)

Stannade inte kvar på Platå efteråt utan åkte hem för att sova, det var förnuftigt av oss. För imorse var det tidig uppstigning och tenta..Gick bra tror jag. Efter den blev det grupparbete och kebablunch i pastavagnen.

Nu kom jag nyss hem. Borde verkligen åka ut till Maxi och storhandla (det var två veckor sedan så det behövs) men det blåser så mycket så jag blir inte så sugen.

Ikväll blir det bio med Emma, ska se Flickan som lekte med elden. Ska bli roligt!

Här kommer lite bilder från gårdagen...Ingen från sittningen, men innan och efter. Kan tillägga att det vare jobbigt att gå runt med rosa ringar i öronen, benvärmare o våfflat hår på stan på kvällen. Jag kände att folk säkert inte fattade att jag var utklädd,var på gränsen liksom, inte för mkt, finns säkert folk som går runt så.Men ändå såg jag ju inte ut att ha alla hästar hemma i hagen..Helst ville jag prata högt om 80TALS-FESTEN så att alla skulle förstå haha.

Vi försökte få till en bild på oss båda..Gick sådär..


Kände mig som en ballerina..


80tals-fashion by Emilie!!


Vi hittade Sebbe på NH så han fick hjälpa oss med fotograferingen!


Avslutar med det fina paret.

 




Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka snyggingar! Ni hade verkligen inte gjort bort er på 80-talet! Kram//Mamma

2009-09-25 @ 16:00:44
Postat av: Johanna

Håller med anne, vilka hetingar!!

2009-09-25 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback