Mobil..

Igår var jag utan mobil. Håller på o byter från kontantkort till abonnemang och båda simkorten var inaktiva hela dagen, lite suuurt. Ringde tele2 o de sa åt mig att stänga av telefonen o testa igen. Men inget hände.

Förresten så var Eric o min farbror här på snabbvisit igårmorse.Det var kul att se dem även om det var en kortis.

NU fungerar den!!!Mobilen alltså. Mitt vanliga nummer..Och nu ska jag smsa som aldrig förr!!

Gratis samtal tele2
0.69 till andra
3000 fria sms till alla nät per månad

Och det kostar bara 19 kr i månaden, vilket kaaap va =)

Ska snart iväg till skolan o luncha och sedan blir det infomöte om Cuppsatsen.


Fast de e ju inte Snackis jag har...




Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

VILKET JÄKLA FYND!!!

2009-09-22 @ 15:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback