Min onsdag..

Började morgonen hemma hos Emilie där vi kom igång med skrivandet.Promenerade till stan för att möta upp tjejerna för lunch på thai. Åt en fin wooktallrik! Mätt som en plätt efter halva portionen men den var god iallafall.

Jobbade lite till efter lunch och gick sedan hem hit i hopp om att få se Idol. MEN, då var det fotboll på tv istället..Men Idol börjar nu..Klockan nio! Bra att de inte hade tagit bort det helt,då hade jag blivit missnöjd.

Nu väntar jag på Emilie igen..Vi ska köa hela natten..Ska nog gå snart.Men först vill jag se idol. Det är Team-biljettsläpp..Laddat upp med bakverk a la emilie (flera sorter), cola, ballerina, veckorevyn. böcker och några filmer=) Jag kommer vara döööötrött, helt otroligt vad man utsätter sig för frivilligt ha ha. Får väl sova imorn.

Bosse för flera år sedan!!



Ne nu ska jag flytta mig till soffan.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback