Man tager vad man haver..

Idag ska jag berätta om en vanlig dag i köket hos Sara Paulsson.

Paj stod på matschemat. Paj med broccoli. Pajskalet är klart och broccolin ska i. Men kollar in i frysen och ser att det inte finns nån broccoli där!!Helt allvarligt, nån måste ha snott den. Jag är helt säker på att det låg en påse där.

Konsum och köpte broccoli. Sen kom jag på att jag ville ha i räkor också. Men de är djupfrysta, och har man ingen micro så får man göra sitt bästa. På en skärbräda i solskenet kallar jag tekniken..






Efter maten är klar (det tar nog ett tag,hoppas inte solen går ner!!) ska jag fortsätta i köket...Kan ni gissa vad?

Detta köpte jag också nyss på Konsum,så nu ska husmor börja sin karriär på allvar!!!



Kommentarer
Postat av: anno

Har du inte glömt ägg???

2009-09-06 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback