Kö hela natten..

Vi satt från tio igår kväll till åtta imorse. Det var en upplevelse utöver det vanliga ha ha. Kollade på The hangover  och åt oss mätta på alla bullar o sånt. Vid tre var vi döööötrötta och gick ner till baljan o sofforna, men där var det svinkallt, så ingen sömn. Upp igen och timmarna flöt på och plötsligt var klockan åtta och det var dags att välja företag. Vi fick de företag vi ville ha, så det var värt en sömnlös natt :-)

Nu känns det som att hela alltet är upponervänt. Känns inte som att det är torsdag och morgon..HMM. Jag känner mig helt vimmelkantig men ska försöka att hålla mig vaken till ikväll för att inte vända på dygnet helt..

Ska bara vila lite..Sen ska vi nog jobba med arbetet i eftermiddag.

Och idag fraktade jag hem min cykel, hon stod så fint o väntade där jag lämnade henne. Under dagen tänkte jag lämna in den på nån cykelservice för ett liv utan cykel här bli lite komplicerat faktiskt.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback