King Curtis..

Jag sover inte, om ni nu trodde det.

Har varit på en lång utflykt i solen..Lämnade in cykeln på service, skrev ut ett papper i skolan och hämtade cykeln igen. Extremt trött och svettig kom jag hem tre timmar senare..Skönt att ha en fixad cykel igen :-)

Mitt nya internet-intresse är King Curtis. Alltså inte musikern, utan en liten o fet amerikansk unge. Storstadspojken.se har länkat till detta många gånger och nu går jag tillochmed in och youtubar kingen själv. OM ni inte redan sett det..Gör det..En riktigt godbit den där Curtis.

Statistiksa centralbyrån har ringt massa gånger. Och igår körde hon ett fult trick, hon slog #31# och blev okänd i min display. Jag gick på det och svarade så nu har jag bokat en frågestund med henne som kan ta upp till en timma. Ikväll...

Ett annat nytt intresse är förresten Yoggi dream, helt underbart gott!! Finns i de godaste smakerna som cheesecake till exempel.



Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Hörru, har det ringt massa till dej också.. Ja googlade alla konstiga nmmer som ringt mej å då står det "svara inte" "ring inte upp".. roligt va...

2009-09-10 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback