Kalasmottagning..

Var nog bara ettor och vi där. Hade ingen biljett o en bitter funtionär visade HELA HANDEN o pekade mot dörren åt mig och Emma. Vi tänkte gå på mässan och till det har man inte behövt nån biljett tidigare år. Men i år är det så!!! Gormade hon och drog upp sin rejäla handflata.

Vi gick ut men sen ändrade de sig tydligen. Hoppas hon skämdes.

Strosade omrking ett tag o smakade på både det ena o det andra och gick hem med hoppet om att vinna en my laptop. Nu ser jag fram emot TEAMdagarna!

Väl hemma började ett rejält meck!! Tillgodoräknande av utlandsbetyg. Det borde ju bara fixas automatiskt, om de släpper iväg oss o godkänner kurserna så borde det ju vara klart sen. Men nej. Jag har räknat timmar/credits i tre timmar nu o får fortfarande inte ihop det.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan eller sängen o se Paradise hotel finalen för det hann jag inte med igår. Jag hejar på Diana och Nick!!

Imorgon väntar jobb och sen blir det NH för middag för alla vi som har varit utomlands o pluggat nu,ska bli roligt :-)

Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback