I keep a close watch of..

this heart of mine, I keep my eyes wide open all the time...I fell down to a burning ring of fire, I fell down down down, and the flames went higher, and it burns burns buuurns the ring of fire..

Ååååh jag dunkar Johnny Cash alla låtar för att överrösta grannens Day n night-boooms. He he. Vilken kille han var den där Johnny!!!




Haft en bra dag. Först hos Emilie för att skriva lite, på eftermiddagen begav vi oss till Ica MAXI och jag skaffade själv-scanning. Nu är jag en inbiten helkund he he. Vi handlade och provsmakade som två nöjda kunder ska.

Har tvättat, ingen som gör det på en fredagskväll,  så jag var ensam i tvättstugan, skönt. Jag ska stänga av Johnny och gå och lägga mig snart tror jag. Upp tidigt imorn och till skolan..Sen kmr mamsi o papsi och jag har helg.

Innan jag säger hejdå vill jag bara länka till den här tävlingen.. Man kan vinna ett läppglans från make up store i ett superfint ägg.Skulle iallafall inte jag säga nej till. Gå in på länken ni med om ni är sugna..!




http://micromiss.blogg.se/2009/september/nu-ar-det-dags-for-tavling-igen-10-faberge-a.html






Ha det bra alla.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback