Ett himla funderande..

Presentation av introduktion idag.. Efter två timmar var jag trött! Vi har blivit lite bortskämda på senaste tror jag. Sen fikade Emilie och jag i baljan och gick på TEAM-möte.Vi ska ju vara företagsvärdar så fick veta det vi behöver och kontaktuppgifter till företagen. Ska bli roooligt!

Kom hem vid halv sju och åt majs till middag. MAJS, hör ni hur det låter? Det låter nästan mer student än nudlar. Men det berodde på tidsbrist. Och var faktiskt majskolvar(det låter ju bättre än små frön)..Goda men hade varit ännu bättre om jag haft en grill.

Spånar lite på C-uppsatsen..Det är dags i vår.. Åka utomlands igen? Eller stanna här? Skriva på uppdrag av företag eller utan uppdragsgivare? Mycket att fundera över. Tror jag helst stannar kvar..Men samtidigt finns det alltid ngt inom mig som lockar iväg mig...Hmm.

Inriktningen är ett annat funderingsmoment. Antingen finansiering eller redovisning. Finansiering har jag ju redan diplom i efter Barca.. Men kan ju alltid lära sig mycket mer..Å andra sidan gillar jag redovisning också och det kan vara bra att ha lite av varje i bagaget. Plus att det kanske är kul med styrning..Får ont i huvudet av allt funderade så snart ska jag slå ihop datorn o lägga mej framför tvn. Okey det är ockås en skärm, men där behöver jag inte tänka.






Ska kolla Svenska hollywood fruar ikväll. Jag menar, OM jag inte skulle kunna betsämma vilken inriktning jag ska gå så kan jag ju alltid gifta mig en en miljardär i Hollywood!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

ta finanseing eller styrning tycker jag! men kan ju bero på att jag tycker det är trisst med redovisning =) puss min gumma

2009-09-15 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback