Efterlyst!!!

Äntligen är det dags för säsongspremiär av Efterlyst, såg det alldeles nyss på tv.nu o gissa om jag blev glad.

Helt klart ett av de bästa programmen jag vet. Nu börjar allt på tv igen, om nån vecka är det dags för Idol som brukar vara roligast i början då det är auditions.

Slopar nog Paradise för Efterlyst ikväll då. Synd bara att jag är en så skrämd människa, jag kmr inte våga röra mig från soffan till tvn när det är slut. Men nu ska jag härdas minsann!!

Hasse, Hasse, Hasse!!!

Kommentarer
Postat av: marielle

taack, ja visst blev den fin?? clara är skitduktig!



och börjar idol nästa vecka?!?! wiiee!! :D kanske borde kika upp alla premiärer...ensam mamma söker har jag hört börjar snart tex! =P



kram!

Postat av: marielle

haha eller hur - men det är en högst vänskaplig strypning =P kram

2009-09-03 @ 09:03:28
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback