Du kan kalla mig..

Sara kvällsmänniska.

Nu börjar en ny era i mitt liv, kvällseran.

Jag är inte ens trött! OM det beror på sockerchocken efter kladdkakan kan jag inte svara på. Tror inte jag ska baka så jätteofta. Jag har varit helt stissig hela dagen och haft konstant huvudvärk.

Har kommit på att det ärbättre att köpa för att

- Du slipper stå i köket
- Du slipper veta vad det innehåller (tex 3 dl socker i en kladdkaka)
- Du äter förhoppningsvis inte ett helt bakverk på fiket


Kom nyss från jobbet. Det var en helt okey kväll! Mindre roligt är det att cykla hem.

Nu ska jag bädda ner mej o försöka bli trött. Imorn börjar jag tio på banken och på kvällen börjar Idol, vilken bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback