Döv-öra..

Är vad jag har varit under den senaste månaden. Det är inte så att jag inte hör, men jag hör FEL saker flera gånger om dagen. Ibland har jag försökt låtsas att jag har hört och gjort ett litet aaa-ljud men just då har inte a ljudet passat för det behövdes ett neee-ljud efter just den meningen.

Emilie: Åhh jag har massor av filmer (jublar hon glatt)!
Sara: Massor av finnar (chockad)?!

Clara: Du borde kanske kolla din hörsel Sara?
Sara: Duschen?


Emilie hör bra men säger fel istället:

Emilie: Åhh nu ska jag läsa korven.

Hon skulle läsa boken...Men detta var tre på natten i kön, så hon är kanske mer förlåten än jag trots allt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är för rolig!

2009-09-12 @ 13:56:39
Postat av: clara

"duschen" går till min lista av roliga skämt :-)

2009-09-12 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback