Cheeeck..

Älskar att bocka av saker o stryka över saker på mina tusentals listor. Man kan säga att jag har ett välorganiserat kaos här på skrivbordet bland mina lappar. I helgen ska jag köpa en pärm o plastfickor så jag får undan räkningar, skolpapper och listor.

Idag hade vi redovisning ett av arbetena. Skönt att ha den gjord för nu är det bara ett arbete kvar på spanskan.

Nu har jag nyss fixat en baconsallad till matlåda..SALLAD!!! Mycket bra..Idag ska jag få in mig grönsaker för en missad vecka o lite därtill..

Ska iväg till jobbet nu!

Hasta luego.




PS..NÅN SOM SAKNAR ETT PARAPLY? SVART LITET..HADE MED MIG TVÅ HEM HÄROM DAGEN...


PS2..AIDA BIJEDIC, HUR ÄR DIN BLOGGADRESSSS???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback