Besök..

Mamma o pappa var på besök, de kom igår och åkte idag men vi hann med en hel del iallafall.

Igår blev det mys hemma hos mig och en tur på stan. Idag var vi i Tornby och handlade bland annat tavlor o tv hem hit. Lunchade tre små rätter.

Nya inne- och utegympaskor fixades också. Nu kan jag inte skylla på att jag inte har skor för att inte träna längre då :-)

Har trivits mycket bra.Lite trångt är det allt men finns det hjärterum såå..!De är mina bästa mamsi o papsi.

Emilie kom förbi och vi gjorde powerpoint inför imorn då det är presentation o kollade top model.

Kollade Ensam mamma söker nyss och nu är det en svensk deckare på fyran. Har läst just den boken märker jag nu.. Mycket roligare att kolla tv nu när jag har en ny,så fin så är den.

Adiooos

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback