80s..

Hej mina små godingar!!!

Jag o Emilie har jobbat med vårat arbete under förmiddagen. Käkade lunch i Kårallen, godaste såsen med fisk o potatis såklart.

Nu är jag hemma en sväng för hon skulle till tandis och BORRA! Jag är nog mer skrämd än henne haha..

Efter borrningen ska vi gå på stan för att leta 80talskläder..På torsdagär  det nämligen dags för TEAM kickoff med tema 80tal o fest på Platååå. Ska bli roligt o har tagit lite tips från coachen som faktiskt levde på 80talet ..Mamma alltså.

Benvärmare
Axelvaddar
Neonfärger
Våfflat eller stort hår
Stora örhängen
Leggings/tights
Top som halkar ner på axeln
Pumps
Stentvättade jeans
Leggings o neonfärgad tunika

Tänk Madonna o Lili o Sussie sa hon.

Åhh jag skulle också ha velat leva på 80talet..ann bara med tre år och då hade jag knappast rosa ringar i öronen o sånt. På torsdag vill jag iallafall ha rosa benvärmare, hoppas det finns nånstans!









Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback