TEAM 2009..

Vilka roliga dagar (o kvällar) jag har haft!

I onsdags var det coctail, det innbar...

- champagneprovning o choklad.
- ost, kex o portvin (uush)
- italienska viner och tilltugg.
- lite barskola o coctails.
- lindihopp kurs i 15 minuter.

I tordags fortsatte mässan. Dagen rullade på bra o jag såg en himla bra gästföreläsning, Erik Fjellborg föreläste om entrepenörsskap. Han var 17 år när han kom på ett nytt schemasystem som bla mcd använder idag.Herrrreee vilken duktig kille, jag blev så imponerad av det han har lyckats med plus att han var en bra talare.

Annat var det under gårdagen, då lyssnade jag på SEB.s VD.s föreläsning. Det var ett ritkgit sömnpiller det..

Rev mässan snabbt igår o hem för att fixa håret o kläderna. Iväg tiill Konsertokongress där den avslutande banketten hölls. Jag hamnade bredvid en från Deloitte som jag hade stått med i montern under båda dagarna, han är supertrevlig så jag hade en kanonmiddag med alla sånger o bra underhållning.

Toastmater var Paul Tilly från ICAreklamen. Han körde ngra roliga standups och höll ställningarna bra.

Efterfesten var rolig. Bar o dans all night long tills halv tre då vi bikade hem igen.

Allt var kul förutom en sak. MIN MOBIL ÄR DÖD... Batteriet helt förstört..ÅHHH...

Gick upp för nån timme sen. Idag ska jag läsa vårat arbete o sen kanke vi ska jobba lite med det också. Men först blir det plock hemma..Ser förskräckligt ut här just nu.

Ikväll blir det jobb frå 17 till 22.

KRAM


Stationen för italienska viner.

Två företagsvärdar innan mässan!

På scenen på banketten..



Emilie och moi. (Kolla, min väska äör öppen, två sekunder efter åkte mobilen ner i backen)




International people;)


Happy girls..



Så söta så




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni var!

2009-10-09 @ 15:32:27
Postat av: Eric

Verkar vara en rolig grej det där

2009-10-09 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback