Salladsmix..

Jobbade idag o det var en bra dag..Ringde på mycket o vi var få så jag stannade en extra timme.
På lunchen begav vi oss till Tacobar för ett utsökt sallad..Jag mixade allt man kan mixa..Bara för att..Skagenröra, kyckling, bacon, couscous, pasta, olika såser, bönor, sallad..

Pratade spanska i ett samtal!! OJ vad jag kom igång. Det var en arg spanjorska i sina bästa år som inte förstod svenska. Det var askul tills hon la på!! Att prata alltså.

Nu har jag rättat lite grejer i arbetet.

Imorgon blir det early morning o jobb med Emilie. Sedan ska jag till syon på möte om min framtid...Nej..Men jag ska fråga lite viktiga saker..

Annars är veckan fullspäckad

Måndag: Plugg och syo.

Tisdag: Värdepappersutbildning på jobbet, infomöte och mässuppbyggnad. Eventuell sushi-date enligt vår PLAN hehe.

Onsdag: MÄSSA o coctail på hotel ekoxen på kvällen.

Torsdag: MÄSSA o bankett på konsert o kongress på kvällen.

Fredag, lördag, söndag: JOBB.

Kommer bli en kuuul veckan, Team ska bli suuuperkul!! Måste bara lura på en klänning till coctailen....


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback