Pobre chica..

Åååhhh. Jag känner mej som en nedklubbad stackars säl!!

Innan jag blev en säl så var dagen bra. Jag tog en fika på espresso house med lina och sen åkte jag till Maxi för att fylla kyl o skafferi.

Plötsligt sa det bara stopp o jag kände att jag inte kunde göra annat än att ligga ner. Så det är vad jag har gjort..Kroppen känns så himla konstigt så jag inte ens kan förklara det..Kunde inte ens ta mej upop för att göra mat..Men nu åt jag soppa iaf, knorrs e min räddning ibland. Men i övrigt känner jag mej inte sjuk. Hoppas det bara är idag.

Vet inte vad jag misstänker, men kanske blåbärspajen på fiket, tanten som gjorde äckliga hostljud på bussen eller alla människors svinbaciller på Maxi.

Lugnt ikväll alltså. Ska försöka återuppstå från sälen..Kollar singing bee celeb o sen blir det en film som går på tv.

Plus att jag har fullt upp att spionera på grannens fiesta he he heeeee.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya sig nu!

2009-10-24 @ 22:27:01
Postat av: Anonym

Hoppas att du mår bättre idag!

Kram//Mamma

2009-10-26 @ 08:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback