Nu är det helg..

Min plan var egemntligen att åka ner på stan kl 10 o vara hemma vid 11 så att jag inte skulle möta ngn. Jag såg nämligen sliten ut..Såg ut som jag hade varit ute fyra nätter i streck,minst!! Men i själva verket hade jag bara orent hår o inge make. Traffade på emlan så det blev mer än en snabbis i city.

Lunchade på tacobar där det blev en burrito för mej. Lite väl stark för min smak.

Ska strax hoppa in i duchen o genomgå en makeover..

Ikväll är det jobbfest, vi ska mötas upp ngra innan o planera en sång..? Sen kontoret, vidare nastans för mat o sist men inte minst lite utgång. Med betoning på LITE. För imorn går mitt tåg 10.30 till Kalmar och Felly, ska bli kul att träffas o se hennes place i kallis. Nu har jag äntligen koden till min biljett i säkert förvar...Den frösvann nämligen när mobben slogs i marken.

Hoppas jag överlever dessa dagar o nätter. Ska bevisa att jag e lika ihärdig som Sara 18 på hantis hela sommaren 2005...hahaha...


Så här sitter jag nu o rör om i håret så attd et inte ska slicka sej mot huvudet.



Kram ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha den sommarn va bra rolig

2009-10-16 @ 15:05:42
Postat av: Emma

LR hela 10 månader under utlandsåret 08/09??

2009-10-16 @ 15:41:04
Postat av: Anonym

Party Sassa!

2009-10-16 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback