Monika och jag..

Hej hej monika, hej på den monika!

Kommer ni ihåg den???

Har gått runt o sjungit på den hela dagen, vilket guuung.;) Men allvarligt,det är en glad o söt sång som man bli glad av att höra, iallafall jag. Finns många såna konstiga låtar som inte betyder så mkt men som går om o om igen på min spotify. Även om texten i sig inte betyder ngt så har man ganska ofta minnen till olika låtar. Nu lät det säketr som jag har massa romantiska minnen till hejhej monika men så är alltså inte fallet..

Idag så skickade vi in arbetet o skrev ut det i skolan. Så skönt för nu kan man inte smyga sej in i det o kolla igenom.

Var på veckomöte på jobbet också o nu har jag nyss ätit en utsökt middag bestående av räkor o creme bonjours lökvariant :-)

Ikväll är det Mammas pojkar, det får ni inte missa... Ngra av tjejerna är helt vilda och mammorna verkar ju inte direkt spara på fördomarna..

Besosss


Kommentarer
Postat av: Cheesecake...

Du hade den redan på hjärnan igår när du skrev hej hej monika när du ville prata med moi på msn...

2009-10-15 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback